Afgelopen tijd was het hier iets stiller, maar dat betekent niet dat we stil hebben gezeten. Volgende week komen we met een hele leuke aankondiging, maar we hebben nu eerst minder leuk nieuws. Hier de woorden van Josephine:
“Soms lopen de dingen even helemaal anders. Na een geweldige tour met DORIAN en een nog veel fijnere samenwerking met Rowan en Igor voel ik dat mijn pad nu ergens anders heen leidt. Schrijven blijft mijn grote liefde en ik kijk met heel veel warmte terug op wat we hebben gemaakt, wie we hebben ontmoet en de plekken die we mochten bespelen. Ik verlaat Club WILD in het volste vertrouwen dat Rowan en Igor verder bouwen aan iets moois. 💖”
We gaan Josephine heel erg missen, maar snappen haar beslissing. Ze zal natuurlijk altijd (een beetje) WILD blijven💞

